Monday 21 November 2011

8.00 pm

jam ni menunjukkan aku tengah online laman muka buku aku .
hahah.
online,hidupkan homepage dan tengok.
tengok dan belek.
dan aku ulang2 perkara tu.
dan ohh,notifications aku banyak kott.
21 jumlahnya.
aku klik dan tengok.baru perasan.hahah.
bangang gila reaksi aku.
tiba2,aku tertarik dengan satu wall post ni
"eyka dania was posted on your wall" sort of macam tu lahh katanya.
hahah.
aku tengok.
dan dia bilang," WA DAH SEGELEN RINDU SAMA LU,APA MACAM WA MAU BIKIN??"
hee . comell ayat kerinduan dia terhadap aku.

so,aku terus bukak blog dia.
view apa yang patut.
terkejut aku bila baca post dia.
cakap pasal dia dah tak de nanti lahh apa bagai.
umm.


kakak eyka dania.1st off all,thankyou so much for being my adopted sister.you are the best adopted sister i ever had and knew.im so glad because im having you.thankyou so much :)
thankyou so much for chosen me to be your sister.hah.
appriciate gila :).
SUMPAH adik SAYANG KAKAK .
terima kasih untuk segalanya .
dari kita kenal,sampai sekarang .
TERIMA KASIH .
ohh.jangan cakap bukan2 please.
adik jadi takut dan risau.
INSYAALLAH,adik akan jaga hubungan ni,elok2 .
sampai bila2.
sayang kakak .


kakak eyka dah sama level dengan kakak adik dah.
dua2 adik sayang :)

No comments:

Post a Comment